Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Saturday, March 12, 2011

weheee..

Assalamualaikum..

weheee...

Celik pejam celik pejam dh seminggu dh bekeje di ofis baru..seminggu ni, byk benda yg aku blaja..dn rasanya banyaaakkkk lg benda yg aku blm blaja..seminggu ni aku dh pegi 3 meeting..kl, jerantut n pangkor..wahh..nmpknye semua meeting sebulan sekali dn ianya diadakan pd awal bulan..maka kebetulan aku masuk pada waktu2 begini, awl2 dh pegi meeting je la kejenyer..

Pada mulanya aku takut n serabut..sbb baru je masuk dh melambak2 projek yg aku perlu tau..surat2 yg perlu reply..n bla bla bla..70% of Azuan Architect projects aku dh penah sentuh..mmg serabut gak memula..plus kene tgk org lain punye keje lagi kn..bos pesan utk tgk2 kn..ada yg al-telembab skit kn..sebulan keje pn xsiap2..org ckp pn xnk dgr...keje nk komplen je..duduk tgh2 pulak tu..dua2 telinga kiri knn panas pulak dgr mulut yg komplen 24jam tu..hoho..

Walaupun i'm getting busy wif all these things, but i do enjoy it..tadi pegi lumut kontraktor blanje mkn seafood yg sgt kow woooo! ikan bilis yg aku xbrape nk suke tu pn aku boleh mkn dgn sedapnyer...mmg best wooo...org panggil kedai tu kedai ah cun..tp nama kedai tu lumut seafood kot kalo xsilap..manyak sidap wooo..perjalanan 3jam lebih kurang dgn speeding tahap takut punye..masuk dewan miting xsempat panas punggung dh abis dh..keluar dewan ada minum2 beborak bodoh2 smpai sejam lebih3..ikut kontraktor mkn, singgah beli seafood kering, cari kelapa jelly...semua tu lg lama dr meeting yg xsampai 15minit tuh..haiyaaaa...ini perabih pitih punye miting nih..hoho..

layan je lah..ikut dpt mkn free..seafood kering pn free smpai beratus2 aku borong..hahahahah..!

double up your confident asma! chaiyok!

No comments:

Post a Comment