Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Saturday, March 19, 2011

sesat

Assalamualaikum...

Haishhhh...pesal tah aku 2-3hari nih...aku pegi mane2 asik sesat je..jauh3 plak tu sesat..mengabiskn minyak kereta je..dh la agak sengkek nih..

jumaat ke cyberjaya, dh smpai cyberjaya at 3, at 4pm baru jumpe office client. then bekejar trus ke mps utk submission..dok lah pusing3 40kali kt dlm cyber yg xlah besar mane tu..tension aku..dh la henpon barred, xleh nk call org tanye jln..bodobodobodo..(maaf atas penggunaan bahasa kasar disitu..)

balik opis rkn skolah ajak ke pyramid..dari opis, nk ke pyramid, ikut nkve, wat bijok kwn nk follow blkg..tp bile dh jem2, aku n kwn terpisah..oleh kerana henpon barred, aku xdpt contact dia..yg aku tau, aku dh jauh kedepan dr dia..then after tol subang aku cuba tunggu dia, berenti tepi..bila aku nmpk kereta dia laju kedepan maka aku dpn pantas cuba mengejarnye..kejar punye kejar rupa2nya aku kejar kereta org lain..dem..maka aku tersesat lagi..sesat3 tup tup aku smpai shah alam..ikut jln kampong mane tah..adui..apelah nasib..hoho..pusing balik, trus ke pyramid..ngek lah asma..

sabtu...aku nk ke kenduri kawen di sentul..tapi sblm tu aku perlu ke ukm utk amik sorg rkn ku sbb dia pn nk ikut ke kenduri yg sama jugak..aku pn amik la dia..sbb dia xde transport..aku pn wat la confident nk g ukm ikut highway elite..makcikkkk...dh jalan jauh smpai ke putrajaya aku xjmpe lagi sign board bangi..mmg lah ngeng..patutnye aku ikut kesas..bkn elite ngeng..haddduiii...pastu aku wat bijok skali lagi, masuk putrajaya, nmpk sign kajang..ikut je...masuk kampung mane tah nmpk sign bangi..aku pn, blasah je la..jln kampung..janji xkene tol yg dh beribu kali aku byr..tup tup smpai bangi, nmpk sign ukm...

dr ukm, menggagau carik camne nk g sentul..oiii...3jam baru aku smpai sentul............

sekian terima kasih...

No comments:

Post a Comment