Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Sunday, March 20, 2011

exercise!

Assalamualaikum...

Okay..baiklah tuan tuan dan puan puan, topik kita pada hari ini adalah...EXERCISE! yeah! Walaupun aku cikeding kurus je bdn nih, tapi orang seperti aku juga perlu exercise utk stamina dan menjaga kesihatan..semua orang perlu exercise setiap hari..tapi ye lah, skrg ni, mcm ssh sgt nk exercise..hidup bz je memanjang kn..sibuk kerja, sibuk blaja..pegi keje pagi3, balik mlm3..so, bila nk exercise?

Untuk aku, aku dh decide untuk basuh kereta sendiri every weekend..setiap weekend MESTI basuh kereta SENDIRI!! Kecuali lah kalau aku mmg busy yg amat kalah pak menteri, baru la aku anto kedai..and kalau ada masa lagi, kalau sempat, aku akan join futsal mlm2 kamis..mmg every kamis mmg kwn2 aku akn main futsal, maka bolehlah join if sempat balik dr keje...

Jadi, marilah kita sama2 bersukan untuk mengekalkan stamina badan, xkelihatan lemau, dan stay fit! xde lah asik komplen je lemak diperut..kikikiki..

Majulah Sukan Untuk Diri Sendiri!


2 comments: