Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Wednesday, March 16, 2011

cerita sini cerita sana cerita situ

Assalamualaikum...

Fuhhh..seminggu kerja mcm lama dh keje rasanya..busy..mmg arkitek ah..hoho..minggu ni aku a bit tension lah..maybe dgn pms lg..bos pn dh start push..smlm satu hari kene marah je..tp hr ni mood bos ok..hoho..ye la..bos pn mcm kite jugak, ada mood..

Sejak keje (since 9 month ago), mmg ada je org kuat komplen kn..ye la..manusia..xpernah puas dgn ape yg dia ada..tp kdg2 tu bile komplen terlalu maximum byknye boleh mmbuatkn org disekeliling rasa serabut dn terasa mahu kasi hentak saja sama org itu...muahaha...bajet ganas ah aku nih..hoho..komplen byk, benda xnk carik sndr, xnk usaha sndr..tu yg lagi hangen tuh..bila org tegur xnk dgr, marah balik..(kn aku dh komplen balik kt blog nih)..aku rasa mungkin sbb aku akitek muda..org xbrape nk respek bile becakap ngan aku..

Ehhhh...tapi, mentang2 aku ni muda, xperlu respek ke? hanya org x berpelajaran je yg buat pekara mcm tu..! 'berpelajaran' disini bukan hanya diukur dari setinggi mana ijazah yg dia dpt ye..'berpelajaran' disini adalah pelajaran yang dilakukan secara lisan dan bukan lisan. belajar dari contoh, belajar dari ibu bapa, belajar dari apa yang dilihat..orang miskin yg x belajar universiti pn tau nk hormat orang tau! inikn pula kamu tu yg bekerja dipejabat cantik, masuk pukul 8, break minum pagi pukul 10, mkn tghari lenggang2 pukul 12.30, balik sharp pukul 5ptg.. aku x faham kenapa mesti menjawab dgn kasar sedangkan bahasa yang aku guna aku rasa cukup sopan sekali..kesian sungguh itu olang...

ps: malu bertanya sesat jalan..pernah blaja tak simpulan bahasa tu?



No comments:

Post a Comment