Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Monday, March 14, 2011

kejadian

Assalamualaikum...

Oh..mcm3 pekara berlaku sekarang ni..mula2 pergolakan di negara2 middle east, lepas satu satu negara middle east bergolak..then tsunami di japan, effect skali loji nuklear diorg yg turut effect ruang udara dunia..effect tsunami kalo ni agak dasyat..lihat sje berita sana sini..cnn terutamanya..kali ni kesannya agak lama..dek kerana nuclear explosion yg agak merunsingkan semua pihak..

Sekarang semua orang dinasihatkan untuk tidak terdedah pada hujan..kalau nk keluar time hujan, make sure kepala anda bertutup. ianya sebagai langkah berjaga - jaga.walaupun org kata kat explosion nuclear tu x smpai malaysia, tapi kita seharusnya mengambil langkah berjaga - jaga. kita tak boleh nak jangka semua ni..ingatlah ye rakan3ku sayang..

Cerita lain...

Hari ni aku x bekerja..got 1 day mc..tidak sihat..demam selesema..yg menyebabkan aku betul2 xlarat..urat kepala rasa sebu..aku harap esok lebih sihat..sbb esok aku perlu bekerja..perlukn kesihatan yang baik..



ps: basar sungguh kekuasaanNya..

No comments:

Post a Comment