Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Tuesday, June 2, 2009

stadium baru terengganu runtuh!



Ya Allah...itu la perkataan pertama yg terkeluar dimulutku apabila seseorang menghantar sms mengatakan stadium baru runtuh!! aku mcm xpercaya tp itulah kenyataannyer..
MasyaAllah..terkejut besar aku..alang2 dh ada kt trganu ni..trus la aku ke tempat kejadian..dn ini lah gambar2nya..anyway ni bkn gmbr yg aku rakamkn..amik dr rakan..sbb gmbr aku tu xleh nk transfer plak..xde device dia..
hrp2 lepasni arkitek dn golongan2 yg terlibat dlm pembinaan akn lebih berhati2..dh byk dh bldg runtuh2 nh..jaya shopping complex tu la..mcm2..takut plak aku..dh la berada dlm lingkungan bidang nh jugak..
jd..renung2kn..

4 comments:

  1. astagfirullah.
    apelah hikmahnya agaknye kan?

    ;|

    tengs fr the info.

    ReplyDelete
  2. byk hikmahnyer..actually this building siap dgn tergesa2..sbb nk kejar sukma time..so bila dh buat kerja nk siap cpt je, ini la jdnyer..

    ReplyDelete
  3. seram kan..br je siap nk runtuh..ish2...takutnye...

    erm..sungguh serius bidang yg kite pelajari ini..


    ;p

    ReplyDelete