Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Friday, June 5, 2009

kak yana nikah..:)

assalamualaikum..
malam td aku ke rumah si dia utk bersama2 meraikn pernikahan kakaknya yg sungguh comey..untung jejaka yg dpt kak yana ni sbb kak yana comey sgt..:) n mlm td la aku bertemu seluruh ahli keluarga si dia..:) smua baik2 n comey2..:)
theme utk majlis pernikahan adalah warna orange..dengan dua lafaz, pasangan ini sah dinikahkn oleh ayah pengantin wanita sendiri..which is ayah si dia yg comey..:) disini aku sertakn sikit2 gmbr yg telahku rakamkn disekitar pernikahan tersebut..
ahli keluarga yg comey..:)

sesi fotografi di kamar..

sarung cincin..

kak yana comey :) kami yg lain2 dh bepeluh3 dh..xcomey ah..

p/s: agaknyer, aku bila eh? huhuhu..tunggu la pinangan cik kak oi..:)

4 comments: