Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Sunday, June 21, 2009

~~~~~apabila xreti berfikir..~~~~~

assalamualaikum..

erm...lately aku agak byk3 berfikir...mcm2...mslh hidup la, mslh thesis la...dr berfikir2 tu, mcm2 perasaan yg timbul..n ianya membuat aku sdikit down...biasa la..sbgai manusia biasa yg byk cacat celanya, byk gak aku berfikir benda2 xbeh...dn itu la yg buat aku down...lebih down lagi bila akene alergi hr tu...lg btambah2 benda yg merisaukn dlm kepala otak aku nh...tp utk mempositifkn perasaanku itu, aku cuba tanamkn yg semua ni sbb aku boring kt rumah, cuti, xbuat ape sgt..so sbb tu la byk pk bukan2..hrp2 mcm tu la...

tp oleh kerana byk berfikir, thesis aku agak xgerak sgt...sbb bila dh mcm2 dipikirkn, aku dh brape mampu nk fikir psl thesis ni...ini lg buat aku risau3...nk cuba mmbzkn diri dgn thesis supaya xfikir byk2 sgt, tp aku xmampu...

Asma Shamimi...kenapa ni............tolonglah....

MySpace MySpace MySpace MySpace

ps: harap semuanya akan ok...hari itu akn ku tunggu...

5 comments:

  1. masalah pe yang mengganggu tu?
    sabar la ek.. biasalah manusia ni tak lepas dari menghadapi masalah.. yang penting.. jaga diri.. dan jangan terlalu pk sgt pasal masalah yang ada tuh..

    ReplyDelete
  2. titititiit...
    jangan pkir sangat neh...
    hope u can smile n always be hepi...

    i love u sayang...

    ReplyDelete
  3. huhu siannye..emm ni mesti tingat kisah lame nh..btol tak? sbb slalunye mcm tulah..btol tuh kate datas,jgn pikir sgt :)past is past.g slt, mesti tenang..gud luck~ daaa~

    ReplyDelete
  4. cayam: thank u syg..:) hrp akn ok..

    anonymous: thank u juge..walaupn dop tau sape ni..thank u..

    ReplyDelete