Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Thursday, December 2, 2010

lima perkara hari ini


1) happy sgt sbb hr ni belanja the whole family setelah 6bulan keje! muahahaha..hoi, dh 6bulan keje br nk blanje smua ke..haha, xlah, b4 this ada blanje tp tak semua ada..

2) kenapa akak kt guardian tu pelik bila aku tanya 'kt cni ada syampu bawang x?" x penah dgr ke syampu bawang? punyalah popular jackie chan siap jd model dia pn xtau gak ke..siap tanya lagi "nama syampu tu bawang ke?" muahahahaha

3) dlm happy2 pn, aku risau jugak..mahu manage duit dgn betul..kalo ikutkn mcm2 nk beli..tp sabar3..nnt merana ujung bulan kang..

4) kenapa hari ni smua tmpt basuh kereta yg aku pegi mcm xnk basuh kereta aku..?tempat yg petama, alasan dia lg 2jam br bleh siap (padahal ada 2 kereta je), tempat kedua pulak, punyalah aku dh tunggu org tu basuh, siap mkn sejam, balik2, kereta x basuh lagi??? haiiii...mmg bengang..last skali, akhirnya aku basuh kt mamak blkg opis..muahaha..

5) aku sgt bedebar bila aku dpt tau project yg aku proposed hr tu akn dibentangkan (present) hari isnin ni di kuala terengganu..debor weyh debor..slide aku mcm budok skoloh je..hehehe


No comments:

Post a Comment