Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Tuesday, December 28, 2010

Ape yg difikiran

Assalamualaikum..

1) DKNY Be Delicious Pink sedang bermain difikiran..oh, sy mahukannya!

2)Kenapa aku sgt slalu jmpe motorsikal yg xde lampu belakang ek? motorsikal mmg xde lampu blakang ke ape? xsedar ke mende tu bahaya? aku pemandu kereta, dan aku sgt tak mahu melanggar sesiapa..tp kenapa penunggang motorsikal (bukan semua) yg slalu menonjolkn sifat2 bahaya? mencelah sane sini, kite dh signal pn dia nk blasah jalan gak..eii..awk tu kecik, kalo kereta langgar, awk jugak yg sakit..aku ni sgt lah risau dgn penunggang motorsikal ni..jagalah keselamatan diri..

3) Apa gunanya designer kalau hakikatnya kebanyakan design masih mengikut atau meniru design yg dh ada? kenapa bila mahu create design yg baru, yg x pernah ada, ianya seperti sukar di terima dn sentiasa dihujani dgn pertanyaan, "ade ke org buat mcm tu?" kalo asik nk ikut org buat mcm itu ini, i don't think we are a designer..Sekarang ini, bila nak 'design', kita kene tunjuk bukti yg benda tu org dh pernah buat, baru 'design' itu di terima..Tp byk yg bukan designer..tp peniru..

4) Bila nk dpt gaji? Sale dh nk abis ni..hoho..

5) Si dia sudah kembali ke klang valey! yeay! :D

No comments:

Post a Comment