Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Monday, December 20, 2010

Change

Assalamualaikum..

Yes..i changed it again..haha..sonok btul tukar background..mmg x tetap pendirian btul aku ni..haha..last background paling lama kot..but this is more into me..pink..pink..pink..everybody knows that i love pink..erkk..well..everybody yg btul2 knal aku la..

love this color..love this simple background..polka dots..suke3..:D

well..back to my world these 2 - 3 days..busying mendesign sesuatu utk my lovely friend for her wedding..table sign la, wedding card la..map..mcm2..she is one of my fussy2 friend! haha..tp dia mmg..so perfectionist..orgnyer cantik, so of course la nk semuanya cantik..especially for her big day..i did all this for her..n it's free..kalo x dia tu salah satu kwn rapat aku (anak ayam gang back to school life), xdenyer lah aku nk bg free2..huhu..

my whole weekend telah diluangkn didalam rumah..teperuk..kalo keluar pn x smpai ketiak nk bepeluh dh blk umah blk dh..hahaha..almaklumlah..encik boyfriend balik kampung for school holiday..erkk..school holiday mcm bdk skolah sgt lah pulak..erm, cuti sem lah senang kn..so bila dia xde kt kl, aku pn teperuk lah kt rumah..kwn2 pn smua kuar dating..huhuuu..mcm sedih jek kn..but it's ok..duduklah rumah nih asma..asek kuar je ko tau..huhuhu..

ok, Monday is coming again..mcm biasa, hidup kebanyakan manusia..pergi bekerja..mencari nafkah hidup..oh..bila lah duit claim ni nk dpt..:P chow..mahu tdo utk ke tempat kerja esok..

wassalam

p/s: i miss u darling..:-)


No comments:

Post a Comment