Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Tuesday, November 16, 2010

YEah!

Lalalalalalala..

Hari ini aku cuti......!! Yeah!

Saje mintak cuti..menenangkan diri..setelah darahku naik tiap2 hari..urat kepala tegang hari3..sebelum putus urat3 nih, baik aku mintak cuti..walaupn gajiku dipotong..haih..malas pk..hoho..

maka hari ni aku berehat je kt rumah..masak utk lunch, dan berehat3 lagi..
ada bakat jadi surirumah..hehehehehe...MySpace

boleh mandi dengan tenang...MySpace (setelah hari2 mandi rushing..;P)
tengok tv dengan tenang...MySpace
nyanyi dengan tenang...MySpace

harap aku lebih tenang lepas ini..

No comments:

Post a Comment