Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Wednesday, November 24, 2010

oh..

what a day..semalam aku muntah3..start dr kul 3pagi lebih2 aku x dpt tdo..pusing sane pusing sini then muntah3..beberapa kali..aku pn x pasti kenapa..sepanjang aku sedar akn kehidupan aku, aku x penah muntah..loya3 byk, muntah, 1st time. doktor kata mungkin sbb angin..lgpn masa aku tesedar kul 3 pagi tu sbb aku terasa sgt lapa..tp aku pelik..mlm tu aku mkn je mcm biasa..ntah kenapa tah aku lapa sgt pulak pagi2 buta tu..dh la masuk angin sbb lapa, bila muntah2 lg la lembik jd bdn..selera pulak xde lepas muntah2 tu..maka aku agak lemah..

dtg opis, bos badmood..hmmpp..

No comments:

Post a Comment