Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Monday, November 29, 2010

convo! yay!


seronok mahu convo esok!! :D
setelah berpenat lelah berusaha ketika dizaman persekolahan..
InsyaAllah, esok aku akn dpt menggenggam segulung ijazah..
Mcm mimpi! yes!

dulu kecik3 masa skolah aku selalu dgr pasal convo, ijazah n bla3..dan aku sendiri tak pasti adakah aku akan ada gambar besar kt dinding tgh amik sijil pakai baju besar mcm baju rugby ngan topi ada rambu ramba kt tepi..penah ada satu time kami menonton gambar cousin ayah convo, ibu aku pnah ckp, "besok nnt umah kita pulak ada gamba2 mcm ni." aku agak tepikir, boleh ke? sbb aku pikir mcm susah sgt nk masuk U.

Alhamdulillah..
Impian ibu tercapai. :)



No comments:

Post a Comment