Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Monday, September 6, 2010

Shopping Complex Besar Gabak Tak Ade SURAU?!

Assalamualaikum..

phew!~ hujung minggu yg penuh aktiviti..maklumlah, next week dh nk raye..oleh kerana gaji baru dpt, maka shopping raya la dihujung2 nih..

siang td i supposed to teman my fren to meet another fren sbb nk hantar barang..but then the fren tu x reply2 msg..sementara menunggu si another fren tu mereply msg, maka kami pn pergilah ke shopping complex berdekatan..dlm hatiku hanya berkata "okay, lihat sahaja, jgn membeli okay!" malangnyer, aku tertewasss!!!!haih! nafsu2! tp aku beli yg murah la..50% n below rm50 for my kasut raya..

sejak dpt gaji 1st lg aku mmg membeli yg murah2 je..aku rasa x termampu nk beli yg mhl..aku rasa xlarat la nk byr kereta tu..aku rasa ianya sesuatu yg slack..kereta agak mahal..but just now aku dh discuss dgn my dad to refinance my car..so it will be more cheaper la per month..hrp dpt diuruskn secepat mungkin!

okay, berbalik pada cerita aku td..masa membeli2, mencucui2 mata, kami pn melihat jam, owh, sudah 3.45! zohor x solat lg! oleh kerana aku sorg yg tgh 'bercuti', maka akulah yg tolong beratur utk byr brg2 kwn2 aku tu sementara mereka bergegas ke surau..que agak la panjang kn..tp xpelah, dr xbuat ape, menunggu diorg solat, xpe lah utk aku que..then after aku dh abis byr, aku just msg to my fren telling them yg aku akn tunggu kt salah satu kedai yg diorg kata diorg nk pegi after solat. lepas tu one of my fren call me, "surau xdok, surau xdok!" oik3, xde surau? "org tu kata surau yg ada skrg rosak.lepastu aku tanye habis tu surau lain kt mane? then org tu jwb, xde! haih! bengangnyer aku!"

Ya Allah..Shopping complex punyala besar tp xde surau? abis pekerja2 kt ctu smyg kt mane? Aku rasa selama ni, kalo ade buat renovation ke ape ke kt surau, pihak management akn gantikn surau kt tempat lain..tp management kt shopping complex ni x buat mcm tu pulak..hai2..

p/s: aku rasa surau x patut la buat kt basement..

2 comments: