Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Sunday, September 19, 2010

Cerita2..

Assalamualaikum..

Cousin aku nak kawen bulan 11 ni! Wahhhhh! Dh dekat dh!! Honestly, pada mulanya aku agak terkejut dgr berita ni dr ibu. She's younger than me. Dia xde tunang2 pn, terus nikah je bulan 11 ni.n ibu siap ckp lg, buat mcm tu lg senang ma, lg jimat. xpayah hantaran 2 kali, jamu mkn pn sekaligus je. erk..mcm bemakne je kata2 ibu tu..ehek..lmbt lg bu..:P

Antara rakan2 geng anak ayam aku pn ramai yg nk menikah next year! half of them..nisa n nana kata next year tp x inform bila while shieda plak confirm bln 6. n dia akn tunang bln 11 ni. I'm so excited wif that! masa ikut dia tgk cincin tunang pn dh mcm terharu sgt...nk kawen dh kwn aku nih..yg lg 3 org group anak ayam masih xnmpk2 lg tarikhnyer..bkn kata tarikhnyer je, tahunnyer pn blum lg..heh..

i'll wait..my day will come..;)

nway, takut jugak aku dgr cerita yg ada pengantin perempuan yg hilang di hari majlis! grrrr...takut3..but she came last minute.,but than, xsmpai sebulan kawen dh nk becerai..sedihnyer...n kesiannyer si husband..ok, hopefully xjd mcm tu kt sesapa yg rapat dgnku, n juga diri aku sndiri..cerita2 yg didengari sekadar mengambil iktibar..xkisahla betul ke x btul ke..cuma amik pengajarannyer..jgn dgr2 kosong je kn..

hope all of my friends akn berbahagia selamanya..

shieda : congratulations on ur coming engagement day! i love u babe!
nana : congratulations on ur past engagement day! nanti kawen jemputlah yea...!
nisa : still wait for ur next good news! ;)
baizura : hope 2 c u next year! pulang for good! n nantikan aibaq hantar rombongan! :D
sofia : hey3! mane boyfriend??!

love u guys anak ayams!!

No comments:

Post a Comment