Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Saturday, September 4, 2010

Breakfasting with Bunkface and Everyone Connect's Fans!

Assalamualaikum...

I'm having so much fun today! ;)

Siang td aku ke SACC utk membeli belah baju raya..haha, xde la byk pn, sepasang baju kurung saje..n sye sgt puas hati dgn hasilnyer..sgt cantekkk..heee...aku akn membeli dgn lebih bijak lepas ni..meaning, beli yg cantik dn murah ok! n td pn byk lucky things happened! dkt display harge mahal, but then, bila amik size, tag yg kt baju tu more cheeper then the display one. wah! ini sudah bagus...huhu..masa beli sunshade pn camtu gak..heee..n td beli tudung pn amik yg boleh mmberi untung gak..share2 ngan kwn, bila beli byk, dpt lg murah..bagus2..

after that, aku ikut kakak aku gi berbuka puasa. dia dpt invitation utk ke majlis berbuka puasa dgn bunkface dan peminat everyone connects. ala, yg iklan tm yg comel giler yg bunkface nyanyi sendiri lagu utk iklan tu.


haaa, ni la katun yg dlm iklan tu..satu fella, satu felli namanya..

bestnyerrrr..bunkface sgt peramah..org2 kt ctu smua peramah..kebetulan pulak meja ktorg sblh je dgn meja diorg, tgh2 mkn time bebuka tu tetiba diorg pindah kt meja ktorg, dok sblh aku plak tu...haha..aku ni dh la x brape byk ckp sgt..kihkih..tp diorg layan baik la..


masa last2 event tu ada penyampaian hadiah utk best dress..ada la pemenang laki n pemenang perempuan..after that organizer ckp lg "okay, kte ada dua lagi hadiah nk bg sbnrnyer..yang ni smua x tau ni..korg kenal x fella dan felli?" (okay, b4 tu aku xtau pn nama katun tu fella dan felli sbnrnyer..haha..) "haaa, mlm ni kte nk pilih sape dia fella, n sape felli..!" okay, comel gak..then dia pn trus la announce fella dulu..mmg tepat lah pilihan tu, muka pn lebih kurang cam dlm katun tu..rambut same! haha..then, bila time felli pulak, "okay, dan felli pulak, pemenangnya adalah, asma shamimi bt mohd zamri!" hahahahaha! aku?! woi! aku ke?! haha..tak sangke aku weyh..hoho..mmg lucky la today..dh la mkn free..heee..tp malangnyer kakak aku luper plak nk amik gmbr aku time amik hadiah tu..hadus! xde bukti la camnih! hoho..

xpe lah..i had enough fun today!

;D


No comments:

Post a Comment