Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Thursday, September 3, 2009

update~

Assalamualaikum...

lamanyer x bukak blog nh...apa kabar encik blog..? huhu..anyway, aku sgt2 lah busy beberapa hari yg lepas..mmg xsempat nk jengah2 blog n facebook..kalo bukak internet pn just utk cr info je...

smlm adalah hari aku crit..giler takut sbb 1st time present kt panel2 hebat..masa 1st crit dulu panel lain..panel utk 2nd crit ni menurut kata org mereka sgt detail..lg2 bab technical...crit kali ni aku sgt kelam kabut...berusaha hingga titisan darah terakhir..haha..maksudnyer, bekerja smpai seminit lg nk crit session..

mende nh la yg aku propose utk mengadap slama setahun..


biasanya, aku akn print sehari sblm crit day sbb mana la tau kalo ada ralat, bleh btulkn..tp kali ni, masa crit day tu br aku nk print..tu pn lepas anta print aku tinggl je, lg seminit nk present br g ambik drwg tu kt bilik plotter..gamble giler..kalo la drwg aku ada masalah, printer problem time tgh print ke ape ke, habis aku..

tp alhamdulillah...segalanya berjalan dgn lancar..punyala aku risau dgn crit kali ni..mujur la semuanya ok..panel pn agak berpuas hati dgn kerja2 aku..aku pn xbyk nk explain sgt..cuma ada la sikit2 yg kene repair..but overall, alhamdulillah..

p.s: keindahan ramadhan.. :)

No comments:

Post a Comment