Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Friday, September 25, 2009

Assalamualaikum..

Setelah aku terasa agak hampa pada awl2 raya hr tu, 2-3 hari ni rayaku agak best :) dh lama sgt x g braya rumah kwn2..dulu masa sekolah kt trganu ni, pegi braya rumah rkn2 ramai2 naik basikal..konvoi..huhu..comel je..dari 1 rumah ke 1 rumah, bukannye dkt..jauh gak 2-3 kilometer..tp itu antara kenangan yg xdpt dilupakn dlm hidupku..
kelmarin aku g beraya rumah 2 rakan skolah n sorg rkn uitm...and smlm plak seharian aku beraya..bermula dgn rumah nawal which is attending her wedding, dok sane smpai ptg around 4pm, lepas tu pegi rumah syida, then mlm pegi rumah eti...yg bestnyer dpt jumpe rkn2 lama masa sekolah kt terengganu dulu..best3...

from left; yusma, eti, nadia, aisyah, saidah, aini n me, wif pengantin

wif aini n ratu sehari...

yus n me


beraya di rumah syida..


ni pulak kt rumah eti..

p.s: harap2 raya2 lepas ni lebih bermakna...



1 comment:

  1. wahhh..
    aku ade gk dlm blog mu..hahahha..
    tp aku x reti la nk tkr background..
    wat lawo2 nih..huhuhu
    jenuh aku duk godek2..tp x jd nape pn..huhuhuhu..

    ReplyDelete