Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Sunday, September 6, 2009

new bby!

Assalamualaikum...

semalam aku n family pegi berbuka puasa nun di melaka...huhu..family cousin aku nk jamu sedara mara...cantik rumah baru diorg..design sendiri tu...rumah impian mereka mungkin...rezeki2...tp aku agak terkilan sbb xdpt join rkn2 masa diploma bebuka puasa bersama2...sbb clash date ngan majlis buka puasa kt rumah cousin aku tu...aku antara dua sbnrnyer...mmg nk sgt join rkn2 sbb dh planning lama..lpas tangguh, tangguh...tgk2 aku plak xdpt pegi..dh la ramai yg nk fly bulan ni..tp yg blah melaka ni pulak, sedara, masa raya nnt blum tentu aku blk sbb nk g kenduri kawen rakan kt trganu...huhu..bz2...



any way, berbalik pd tajuk aku tu...today aku dpt new baby girl! ooppss..bkn aku la yg branak tp kakak ku..amsyar dh dpt adik!! muka nk sama mcm amsyar time dia br lahir dulu..this is her pic..blum ada nama lg..i'll update later..;)


new baby born..baru beberapa jam je ni...

No comments:

Post a Comment