Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Wednesday, September 9, 2009

kurus - tensi~

Assalamualaikum...

erm..aku kurus, dn perkara ini agak membuatkn aku tensi hari demi hari..setiap hari jmpe org, ada je yg tegur or complain aku sgt kurus..semua org terdekat aku mengatakn benda yg sama, setiap hari..maka aku tensi..

aku x mintak jadi begini..bkn aku nk..bkn aku paksa diri jgn mkn supaya kurus..aku cuba, setiap hari aku cuba, tp masih blum nmpk hasilnya..

salah aku kah bila xde selera mkn? aku kah yg cipta xde selera utk mkn? bila xde selera atau dh "cannot go" maka perlu paksa utk mkn kah? aku ke yg mintak utk xde selera mkn? salah aku kah? bila dh xde selera ape yg bleh aku buat? kalo ada caranya bgtau la..

tiap hari...seperti aku dipersalahkn utk smua ini...i'm trying..i'm trying..n agak terasa sgt tension dan risaukn keadaanku..n bila tension, mcm mana nk gemuk? dok ssh hati je..

setiap hari aku mkn..aku jarang sgt tinggl mkn...mungkin kdg2 aku mkn x ikut time tp yg penting aku mkn..dn aku mesti mkn..aku xthn kalo x mkn..kalo mls nk bli, aku masak..kalo xde duit, aku blk rumah family..aku mesti akn cr mknn jugak..aku berusaha..aku berusaha..tp x gemuk2 jugak what should i do?

usaha dan tawakkal...

fahamilah..n do support..

aku perlu gembira......

No comments:

Post a Comment