Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Monday, May 25, 2009

thesis..apekah???

buntuuuu...buntuuuu...mcm mane thesis ni...masih xtau nk buat ape utk thesis...idea ada..tp mcm mana dgn feasibilitiy studies tu..nk cr2 surat khabar, nk cr2 info..xtau nk dpt kt mane..risau je kalo xdpt smua info...



antara proposals yg terfikir adalah
  • equestrian club
  • women's futsal academy
  • underwaterworld
  • megatronic r&d center.
berangan2 je project2 tu..tp nk kene cr strength and demand dia..mcm2 study kene buat..xbole ckp je..bukti2nya kene ada...yg aku takut, bukti2nya tu...takut ssh nk dpt...

risaunyer thesis ni..msti akn sgt bz...



No comments:

Post a Comment