Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Tuesday, May 26, 2009

HaPpY BiRtHdAy AmSyAr!

Happy Birthday to U! Happy Birthday to U! Happy Birthday too Amsyar! Happy Birthday to U!!

Yeay!! Hari ni amsyar dh setahun!! dah besar anak sedaraku yg cumel ini..tp kami masih belum meraiknnyer seisi keluarga..mama dia xblk kerja lg..atuk n paklong dia pn xblk kerja lg..n ayah dia agak kesian sbb tpaksa bekerja diluar negara ketika anaknya yg sorg ni menyambut ulangtahun pertama..

walaubagaimanapn, aku telah memulakn langkah pertama dgn memasak utk family aku..huhu..walaupn amsyar xleh mkn pn mskn aku tu, tp ianya sekadar penghargaan buat hari ulangtahunnyer..nnt ye amsyar, dh besar skit bleh la mkn masakn cikde kamu ni...


Tomyam..bukan gmbr sebenar..


Telur bungkus..bukan gmbr sebenar gak..xsecantik ini..huhu

hr ni aku masak tomyam ayam dgn telur bungkus..agak 1st time masak sorg2 benda2 tu..sblm2 nh masak dgn house mate kt rumah sewa tu..ramai gak yg membantu so keje jd cpt..tp kali ni aku masak sorg..tp boleh thn la hasilnyer walaupun telur bungkus xla secantik gmbr kt atas tu..siap dpt pujian dr cousin dn ibu sbb mereka yg rasmikn mskn aku tu..ahli keluarga lain xpulang bekerja lg...huhu..

esok lusa akn masak2 lg..ske gak main test2 masak time cuti2 nh..bleh blaja2..xla malu dpn bakal mak mentua nnt..hehehe..


No comments:

Post a Comment