Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Sunday, May 31, 2009

ayez big day!!!


assalamualaikum...


hari ni aku happy sgt.. ;) hari ni adalah hari perkahwinan rakan batch aku yg pertama..sgt xsangke dia yg mendahului kami smua..huhu..ayez yg cumelll, ku doakn kau bahagia selamanya yek..cumelnyer ayez td..lain sgt rupa dia..xmcm selalu..dgn make up n xpakai spek..tp yg klakar, bila kami dtg, dia xcam langsung kami..sbb dia xpakai spek..rabun! huhu..nk dijadikn cerita, mula2 dia dh plan nk pakai contact lense supaya xde la dia blur2 bila org tegur..takut plak kalo tersadung kaki masa nk naik pelamin..tp setelah cuba 4 kali utk memakai lense, lense tu tetap xnk lekat kt mata dia..keciannyer..tp xpe la..alhamdulillah smuanya berjalan lancar..

hari ni juge sgt happy sbb setelah lama tdak ketemu si dia, akhirnya ketemu jua..;) walaupn bila org dgr sminggu lebih xjmpe, org akn kata "la..xde la lama sgt.." tp bg aku tetap lama gak..rindu3 gak..hehee..n esok kami akn pulang ke kampung bersama..yeay.. ;) kebetulan, aku nk survey2 site utk thesis dan dia pulak pulang ke kampung utk persiapan perkahwinan his lovely sister next week..alang2, bleh la aku turut serta meraiknnyer..:)


p/s: akn offline selama seminggu yer..pulang ke kampung..tata..;)


No comments:

Post a Comment