Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Wednesday, August 18, 2010

kehidupan


Assalamualaikum..

sejak bekerja ni..aku rasa aku agak kelam kabut..especially bab2 manage duit..ye la, skrg dh tanggung diri sendiri..nk mintak duit kt org pn segan..tambah lg pening bila ada kereta..byr tu byr ni, nk kene servis, repair mende2 rosak..mcm2..tolak2 gaji tinggl sikit..nk kata aku shopping sakan, memang tak lah kot..ape yg aku bli utk aku hanyalah berjumlah seratus ringgit..


hmm..mungkin masih di awal2..x reti nk manage duit lg..

hrp2 semuanya akn ok lepas ni..

No comments:

Post a Comment