Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Friday, March 5, 2010

perasaan

Assalamualaikum..

ape perasaan anda, bila anak kite atau anak saudara kite yg kite tgk dia dari dia dilahirkn, dh pandai utk panggil nama panggilan kite, contohnya 'mama' or panggilan makcik or pakcik..? setiap kali dia nmpk kite, dia dh kenal kite dn dh tau nk panggil kite ape..

penghibur hati

aku rasa sangat terharu utk itu...bila 1st time anak sedara aku panggil aku "cikde", rasa mcm "wahhh!! dia dh kenal aku!" rasa seronok, bangge dan terharu bila dia dh cam kite dan nk kt kite je.. :) lagi2 bil akite baru blk dr kerja atau kelas, bukak je pintu, dia dtg kt kite, peluk kaki kite n panggil "cikde, cikde.." wah..tersentuh rasanya..:)

p/s; ini baru anak sedara, kalo anak sendiri, mesti lagi teruja :)

No comments:

Post a Comment