Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Sunday, March 21, 2010

20032010

Assalamualaikum..
huhhhh...20032010 sgt meletihkan tp menggembirakan!!! :D thanx rakan2 kerana mengisi penuh hariku pada 20032010...start wif anugerah dekan kt uitm (jd photographer je ye..bkn penerima anugerah..huhu), lpas tu trus ke midvalley utk menyaksikan pertandingan bayi comel yg mmg comel2 belaka..bkn bayi je comel, parents pn comel2 gak..after midvalley, terus ke kenduri kawen abg kepada one of my batch member..abg dia and his wife pn mmg super senior archy kt uitm..lepastu, terus ke pantai remis, amik2 gmbr masa sunset, then solat maghrib, before ke jeram utk menikmati seafood and celebrating birthday rakan2 dibulan march..best3! saat2 akhir sebelum habis belajar..erk, confirm ke abis nih? heeeee...
here some pictures to share


Best Students
Bayi Chumeeellllll...comel kan....


Kenduri Kawen..


Pantai Remis

Birthday guys



No comments:

Post a Comment