Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Tuesday, March 30, 2010

fuuuhhhhh.....

Assalamualaikum...
huuuuhhhhhhh...akhirnya....eh..x berakhir lagi...tp aku sgt lega bila model dh selesai...for the first time, buat model sampai mengalirkan air mata...huhu...dugaan2...segalanya ditempuh dgn penuh kesabaran..aku rasa, sem ni paling menguji kesabaran...tp aku percaya bhw semua ni ada hikmah..kata org, bersusah2 dahulu, bersenang2 kemudian..insyaAllah..semuanya fair and square..
harap aku lepas sem ni..

No comments:

Post a Comment