Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Saturday, October 2, 2010

pening

Assalamualaikum..



Dh lama aku x jenguk blog..bukak je, tp x update..
actually aku tgh pening..pening dgn kerja..pening..susah nk cerita..
nk cari tempat lain ke skrg ni ek?

aku serba salah..dikala si A bermasalah, aku rasa nk cpt2 je blah..tp dia kala si A ok, aku rasa serba salah pulak..

Aku ni sbnrnyer akn judge sesuatu ikut keadaan..walaupun org tu aku x berapa suka, but if dia betul, dia tetap betul n aku akn berpihak pdnya..aku xkn kutuk dia membabi buta smpai if dia betul pn aku kata salah..itu aku dpt realized tentang diri aku skrg ni..SKRG ni la..dulu aku xtau la..mungkin dulu belum matang..

Bila ade benda yg mengkesiankn, aku akn kesian, maka aku jd x sampai hati..tp bila dia sampai hati buat jahat kt aku, barulah nk memberontak..hmmm..

anyway, this is my new Fedtry Hedzry bin Ahmad Dzarfan!! New born anak abangku..;)

comelkan? now dia tgh demam kuning..nangis je..manje..hrp dia akn ok lepas ni..x sbr nk tgk dia besar sikit..bleh main2..:)


p/s: i miss my boyfriend :)


No comments:

Post a Comment