Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Sunday, October 3, 2010

Grrrrrrrrrrr

Salam,

Selamam adalah hari kedua mengejar filem Magika! tp tetap xdpt2 nk tgk!! last 2 days after keje kami bergegas pulang kerumah, siap2 n solat sumer, nk kejar screening at 8pm, tp last2 xsempat gak..kul8 dok atas jln lg..masa blk keje tu jam bagai..padahal rumah tepi tu je..smlm pulak bila dh smpai dpn panggung wayang, tgk2 filem magika xde dlm list! aih! mybe session dia dh terlepas..huuu..kempunan nk tgk magika..


Masa balik onda way nk hantar one of my friend, dkt roundabout tu ade pulak kereta langgar dr blakang!! urghhhhhh!!! dem bekali2..bila aku keluar tgk, kereta aku calar je, cermin lampu kereta hayun tu yg pecah..yg bestnyer, si hayun tu xkeluar2 kereta n buat pandangan scary kt aku..eeee..bengangnyer akuuuuu...dh la dia yg salah, ko nk wat muka scary huduh ko kt aku tu knape!!

Last2 drpd aku jd mcm org bodoh kt luar tu sorg2, aku masuk dlm kereta. then kwn2 aku kunci pintu kereta n ckp patutnyer aku xpayah keluar.bahaya.mana la tau org tu nk buat ape2..nk2 skrg ni ade mcm2 kes yg blaku..

Bagus rkn2 aku ni..risaukn keselamatan aku, care pasal aku..mak aku pn bpendapat yg same, makcik2 aku pn same.. :)

p/s: sesal dahulu pendapatan.sesal kemudian tiada gunanya.



No comments:

Post a Comment