Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Wednesday, May 26, 2010

Melangkah...

Assalamualaikum...

Kini..aku melangkah...ke satu lg era baru..perlu jd lebih matang...dewasa..kene jd dewasa asma!

Tp..takut tu masih ade..dh nk keje dh? nk mintak keje pn takut..nk send resume pn bedebar2..rasa diri ni rendah sesangat..mmg la aku ni rendah kn...tp ye la..bila pk sorg2.."aku dh nk jd arkitek? bole ke nih? mampu ke nih? rasa mcm ape benda pn xtau, mcm mana nk handle project?" huhhhh...mudah-mudahan dipermudahkn segala urusan..mudah mudahan bertemu rkn2 yg x lokek ilmu dn x jemu utk menjawab pertanyaan2 aku nnt...amin...

p/s: resume pn takut nk anta..heh...


No comments:

Post a Comment