Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Tuesday, May 18, 2010

Alhamdulillah..

Assalamualaikum..

Alhamdulillah...segalanya sudah selesai..tinggal tunggu result je lagi..aku berasa sangat lega..setelah 6tahun perjalanan, akhirnya, semuanya selesai..hoping for d best after this..this is not the final one, this is just d beginning of a new journey..

xde siapa yg tahu apa akn terjadi lepas ni..jd arkitek ke aku? ke join bidang lain? insyaAllah, 4 now, aku nk keje ke arah architecture dulu..amik pengalaman..go wif d flow..hati berdebar jugak ni...1st time nk keje, trus2 jd arkitek..hrp rakan2 sekerja boleh membantu..

selesai sj final review hr tu, mlm tu jugak aku berangkat ke pulau perhentian bersama 3 org rakan2 ku - didot, suri dan kak yah..such a pleasant place..sangat release..cantiknya ciptaan Allah..teringat aku saat2 naik boat dr jeti kuala besut menghala ke pulau..kami berempat saling berpegangan tangan, kuat, pandang kehadapan, kearah pulau, sambil tersenyum hingga ke telinga..dalam hatiku terdetik "Alhamdulillah..sampai juga aku ke sini..setelah pelbagai dugaan yg mmbuatkn aku hampir patah semangat.."

masih teringat saat bermandi manda di pantai bersama-sama ikan disekeliling..cantik..mcm2 warna..saat makan yg enak dn tenang di coral view resort dan kenangan yg x boleh dilupakan ketika pertama kali aku turun snorkeling...mmg cuak giler..heh..tp lama2, dh jd syok xnk naik boat dh..heee...sempat aku melihat shark dan turtle kt dlm tu..such a great experience! terasa nk pegi lg!

p/s: i'll upload d pic later k!

No comments:

Post a Comment