Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Sunday, February 14, 2010

Pulang Kampung

Assalamualaikum..

Alhamdulillah..balik kampung kali ni agak menarik..agak terisi la..xde la bosan duduk umah je sepanjang hari..maybe sbb blk skjp je kot..

Yg bestnyer we spend most of the time together..anyway, sapa we?? my lovely family la.. dr pg, keluar ke mydin (heh, mcm la kt shah alam xde mydin)..and agak membeli belah gak la..dpt tudung baru :D after that trus ke rumah sedara, diorg buat majlis akikah..then terus ke rhu 10 kalo xsilap tempat tu..area setiu mungkin..mkn tepi pantai, ofcoz seafood la..hai...betambah2 la jerawat kt muke nih..sbb aku mmg ade alergic kt seafood..tp sotong goreng tepung tu menggoda aku...:D

Hr ni jugak la aku dapat merasa kereta baru cik su aku tu..hehe..honda civic kaler putih..best2..interior dia pn agak menarik..stiker2 kt dlm kereta tu pn blum tanggal lg..hehe..

Well, esok dh nk blk dh..betolak petang mungkin..hope we have a safe journey..and begitu juga dgn manusia2 lain..pandulah dgn selamat..harap x jumpe lagi mcm hr tu, mat rempit siap buat action superman lg dok mencelah2 kt kereta orang..kat highway plak tu..bahaye btul..lagi satu lori yg tetiba nk menghimpit ke kereta..mengucap panjang aku masa tu..Alhamdulillah, perjalanan selamat..

Semoga kite semua selamat sampai ke destinasi masing2 ye rakan2..

wassalam..

No comments:

Post a Comment