Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Wednesday, August 19, 2009

xtau tajuk ape...

assalamualaikum...

alhamdulillah..so far kesihatanku bertambah baik..cuma batuk tu masih ada skit2..insyaAllah, akn baik...

nway, sejak aku kene kuarantin hr tu, aku x crit pn lg design aku tu..x present dpn panel pn lg..patutnya esok, tapi tunda khamis pulak..n second crit will be next week..mana sempat! aku hanya ada kurang seminggu utk next crit! uish...mana sempattt...kalo aku crit cam org lain pn ntah sempat ntah x...kalo stakat idea concept je maybe bleh r kot..tp tu pn tangkap muat kot..xabeh study btul2 lg...

belum habis cerita pasal crit, masih lg ada cerita psl h1n1...dengar kata ada sorg student duduk kolej mawar telahpn meninggal dunia disebabkn wabak tu...dengar2 rumours pulak uitm nk dicutikn sebulan sampai raya, ataupn dicutikn sem utk semua org..maknanya, kalau dicutikn sem, semua org akn grad lmbt 1 sem..adoi..bila nk abeh, bila nk keje, bila nk pegang duit sndr, bila nk kawen..hehehehe...xpe la..kalo cuti 1 sem pn myb akn keje timetu...tp ni just rumours..blum tau lg keputusannyer..hai selesema babi..mmg dugaan kuat...

sabtu ni dh nk puasa...harap sinar ramadhan memberi satu rahmat kepadaku, ahli keluargaku dan rkn2ku...

salam


2 comments: