Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Thursday, August 6, 2009

Busy~ fuh..

Assalamualaikum..

What a busy life...

Agak dh lama jugak xjengah blog ni..agak bz sejak kebelakangan ni..crit 1 dh makin dekat..maklumat xbrape nk cukup..aku agak kecewa jugak la dgn sesetengah org2 bekerja..aku xfaham kenapa diorg ssh nk bg pelajar mcm aku ni nk blajar..kte bknnyer nk buat ape pn..nk blaja je..diorg pn pnah belajar jugak..xkn xfhm.. tp ada la beberapa yg bagi kerjasama..mcm kementerian2 tu agak ok la layanan diorg..cuma maklumatnyer xdpt lg..masih perlu tunggu pegawai atasan meluluskn permohonan utk buat kajian..hmm..lame..aku makin risau..masalahnya xde satu pn respon lg ni..risau3..makin hari makin risau...

tp aku sayang dbkl..hehe...mereka baik..layan kami pn baik..kdg2 ada authority orgnyer kerek skit..mls nk layan student..tp stakat ni yg aku dpt kenal pasti, dbkl ok, putrajaya punye authority pn baik..diorg siap bg nasihat, blaja elok2, nnt dh keje, kalau ada student2 nk buat kajian, tolong diorg, jgn kedekut..heee..sayang dbkl..heh..

tp masih tensi dgn request yg xreply2..yg langsung xnk angkat fon pn ade..kejap pas situ, pas sini..last2 xangkat fon..xbaik la mcm tu..kami hanya mau blajar..bukan nk rompak company...

p.s: dugaan belajar..dugaan kerja lain plak nnt...


No comments:

Post a Comment