Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Wednesday, July 22, 2009

dugaanku...

hari ni agak letey gak la...erm..pg2 bgn nk g jupem kl...dh la xreti jln...tpaksa susahkn ayah..follow kereta dia kt blkg..mujur ayah yg offer..xterfikir plak..kalo ayah xoffer, mesti aku dh terkontang kanting sorg2 utk cr jln..

bila smpai jupem, ayah trus blk trganu, tinggl aku sorg2 kt ctu...aku pn mmberanikn diri utk masuk ke jupem tu, pandai2 tanye...mujur pak gad n mak gad jupem baik2 orgnyer..tp agak kecewa gak..aku xdpt ape2 dr jupem...plan lot masih lot yg lama..aku xnmpk langsung figure site aku...org jupem ckp masih blum ukur lg lot yg baru...aku kecewa...aku trus buat pandai tanye kt mana nk dptkn plan kontour sbb site aku tu bukit..sblh pencawang kot..pastu org tu kata kt bgnn sblh..adoi..bgnn tuh punyer la tinggi, tp nk dptkn plan lg 1 kene g bgnn sblh..ape yg isi bgnn tinggi2 tuh? heh..biar ah..xkesah la tu..

aku pn pegi la bgnn sblh buat2 pandai...tgk2 kontour plan site aku pn xde gak..bleh plak terkerat stakat smpai stadium bukit jalil je...org tu kata kalo nk kene mohon..sebulan lg br dpt...adoi...sedey..perjalanan jauh tdak mmbantu...abeh duip..xpe la..mungkin aku perlu brusaha lg...

lg betambah risau, blk dr jupem, aku g jmpe supervisor thesis aku buat petama kalinyer...agak sedey bila dia ckp dia xdpt nk bantu byk sbb dia x major on technology...dia more on environmental...dia ckp, boleh tu mmg boleh, tp utk dsgn process je la...yg lain2 aku kene usaha sndr...huh...takut..risau...org2 lain myb supervisor bleh bantu byk...tp aku kene cr sndr...costing, bldg system, byk3 lg..

erm...doakn aku rkn2...bersama2...

No comments:

Post a Comment