Welcome everyone! Thank You for viewing my blog! It's a little creepy things bout me! Hope u guys enjoy it and have fun wif your own life!!

aku adalah...

My photo
I am an architect..alhamdulillah for all gifts from God Ya Allah..I wanna go far..far away..wif my love ones.. memerhati, menganalisa dan memahami. learn from d past.

Ikut Ikutan...

Sunday, October 11, 2009

my weekend

Assalamualaikum...

dah agak lama x update kt blog ni...lgpn after raya hr tu agak bz dgn preparation utk 3rd crit..oh..my 3rd crit was soooo bad...di tembak bertubi3...skrg mcm dh coma dh...mencuba utk pulih..perlu berusaha keras utk final crit...

but i spent my weekend sepenuh3nyer utk melupakan apa telah terjadi ketika 3rd crit hr tu..start kamis, smpai ahad, xduduk rumah pn...lpas beraya, ada je melilau tmpt lain..karoke, muvi...n today, attanding my boyfriend convocation...happy sgt..mkn wif his family n continue tgk muvi...:) and he was so handsome today..hehehe...

and starting monday, i need to work hard...wish everything will be ok...

No comments:

Post a Comment